به جای خواندن چند سایت خبری یک بار خبر روز را بخوانید-<<<<<<<<<<< به جای خواندن چند سایت خبری یک بار خبر روز را بخوانید-<<<<<<<<<<<<---------------------
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نشانه های فقه، بردباری و دانش و سکوت است . سکوت دری از درهای حکمت است . سکوت، محبّت می آورد و راهنمای هر گونه خیری است [امام رضا علیه السلام]
امروز: سه شنبه 103 خرداد 1
یک قدم به پیش برای اجرای طرح هدفمندی...
رئیس جمهور اجرای قانون هدفمندی را بدون طرح و لایحه اصلاحی پذیرفت

 

 

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از پذیرش اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها از سوی رئیس جمهور، بدون ارائه طرح یا لایحه اصلاحی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس که ریاست جلسه امروز سه شنبه مجلس را برعهده داشت در آغاز جلسه علنی طی سخنانی با اشاره به جلسه خود و تعداد دیگری از نمایندگان با رئیس جمهور و بحث در خصوص چگونگی اجرای قانون مذکور از پذیرش اجرای قانون مصوب مجلس از سوی رئیس جمهور بدون ارائه طرح و لایحه اصلاحی خبر داد.

وی گفت:‌ در این جلسه نهایتا رئیس جمهور اعلام آمادگی کرد که با رایزنی و تبادل نظر بدون نیاز طرح اصلاحی همکاران و یا ارائه لایحه بتوانیم مسیر اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها را هموار کنیم.

ابوترابی ابراز امیدواری کرد در این راستا مجلس و دولت با همکاری و همدلی مسیر پرفراز و نشیب اجرای هدفمند کردن یارانه ها را پیش ببرند و راه برای رشد و توسعه سیاسی اقتصادی و اجتماعی کشور هموار گردد.

جهان پیشبینی می کند که با اتخاذ این تصمیم مناسب بوسیله رئیس جمهور، اینک همکاری و هماهنگی دو قوه مقننه و مجریه برای اجرایی نمودن طرح مهم هدفمند کردن یارانه ها، به نحو چشمگیری فزونی یابد. 

 

 

منبع ما : http://jahannews.com/vdcezp8zejh87ni.b9bj.html


 نوشته شده توسط azmayeshi5 در سه شنبه 89/1/24 و ساعت 8:46 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
افشاگری همسر سابق مهدی کروبی در گفت و گو با حقیقت نیوز؛
اقدام سخیف یک نماینده حامی موسوی در مجلس
رئیس جمهور اجرای قانون هدفمندی را بدون طرح و لایحه اصلاحی پذیرفت
تکمیل اطلاعات اقتصادی خانوارها؛ از 20 اردیبهشت
دیدار بدون هماهنگی یک اصلاح طلب با مقامات عربستانی
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا